„Delicato“ švaros centro
VALYMO PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
Valymo paslaugų teikimo taisyklės taikomos klientams, užsakantiems paslaugas „Delicato” švaros centro priėmimo punktuose, esančiuose Kaune bei Marijampolėje ir
interneto svetainėje www.delicato.lt.
1. Užsakymų priėmimas
1.1. Visi valymui priimami gaminiai registruojami prekybiniame kompiuteryje, atspausdinant užsakymo kvitą, arba užsakymų priėmimo – išdavimo kvite, kuriame
yra nurodoma užsakymo priėmimo data ir grąžinimo data, valymo paslaugos kaina, užsakovo pavadinimas arba vardas ir pavardė, telefono numeris, adresas, gaminio
pavadinimas, ypatingos žymės, vizualiai matomi esami gaminio defektai, vizualiai nematomi (paslėpti) esami gaminio defektai (jei juos įvardija paslaugų užsakovas), o
taip pat po valymo galintys atsirasti nauji ar išryškėti esami paslėpti gaminio defektai (jei tai nėra numatyta šių Taisyklių 4 – 7 punktuose). Paslaugos užsakymo kvitai yra
spausdinami dviem kopijomis. Viena kopija su paslaugos užsakovo parašu lieka pas paslaugos teikėją, o kita – išduodama paslaugos užsakovui. Paslaugos užsakovas,
prieš pasirašydamas paslaugos užsakymo kvitą, turi teisę ir pareigą susipažinti su šiomis taisyklėmis, esančiomis kiekvienoje UAB „Gryma“ paslaugų teikimo vietoje.
Paslaugos užsakovas, pasirašydamas paslaugos užsakymo kvitą, patvirtina, jog jis susipažino su šiomis Taisyklėmis, su jomis sutinka bei nereikš ateityje paslaugų
teikėjui pretenzijų dėl jų turinio.
1.2. Šių Taisyklių 4 – 7 punktuose numatytais ar paslaugos užsakymo kvite nurodytais atvejais gaminiai valymui yra priimami nesuteikiant garantijos, jog valymo metu
gaminių trūkumai bus pašalinti ir/ar jog valymo metu neatsiras nauji ar neišryškės esami gaminio defektai. Priimdami gaminius valyti be garantijos, informuojame, jog
šių Taisyklių 4 – 7 punktuose numatytais ar paslaugos užsakymo kvite nurodytais atvejais gaminiai po valymo gali likti neišvalyti arba būti sugadinti ir paslaugos
teikėjas nebus materialiai atsakingas už galimas pasekmes.
1.3. Užsakovas, pasirašydamas paslaugos užsakymo kvitą, savo parašu patvirtina sutikimą gaminį valyti bei rizikos prisiėmimą dėl galimo gaminio sugadinimo
Taisyklių 4 – 7 punktuose numatytais ar paslaugos užsakymo kvite nurodytais atvejais.
2. Paslaugų atlikimas
2.1. Gaminių valymo terminai:
2.1.1. įprasta valymo paslauga atliekama per 2 – 5 darbo dienas;
2.1.2. odos ar kailio gaminių ir aksesuarų valymas atliekamas per 2 – 3 savaites;
2.1.3. kilimų valymo paslauga atliekama per 2 – 3 savaites;
2.1.4. skubūs užsakymai atliekami per 24 valandas. Skubių užsakymų kaina 50 procentų didesnė nei įprastu terminu atliekamų valymo paslaugų.
2.2. Gaminiai, kurių valymo procesas yra sudėtingesnis arba akivaizdžiai ilgesnis nei įprastai (pvz.: gaminys labai nešvarus, yra įsisenėjusių kraujo, aliejinių dažų, rašalo
ar kitokių dėmių, audinys labai storas ir pan.), skubiam valymui nepriimami. 2.3. Bendrovė garantuoja atliktų paslaugų kokybę, atitinkančią galiojančius valymo
standartų reikalavimus bei nusistovėjusią praktiką.
2.4. Šių Taisyklių 4 – 7 punktuose numatytais ar paslaugos užsakymo kvite nurodytais atvejais rezultato nepasiekimas ar galimų neigiamų pasekmių atsiradimas nereikš
paslaugų teikėjo prievolių pažeidimo ar nekokybiškos paslaugos suteikimo, ir paslaugos teikėjas tokiais atvejais nebus atsakingas už galimus gaminio defektus,
atsiradusius valymo metu ar išryškėjusius po valymo, laikant, jog tokios neigiamos pasekmės atsirado paslaugų užsakovo sutikimu, jam pačiam prisiėmus riziką dėl tokių
pasekmių.
3. Išvalytų gaminių grąžinimas ir atsiskaitymas už paslaugas
3.1. Išvalyti gaminiai grąžinami, pateikus bendrovės išduotą paslaugos užsakymo kvitą. Grąžinant gaminius ir paslaugos užsakovui atsiskaičius už paslaugą, yra išduodamas apmokėjimo už paslaugą kvitas.
3.2. Paslaugos užsakovas už paslaugas moka iš anksto arba atsiimdamas išvalytus gaminius.
3.3. Jei užsakovas pameta paslaugos užsakymo kvitą, išvalyti gaminiai grąžinami pateikus asmens dokumentą. Be to, užsakovas ant užsakymo kvito kopijos privalo
pasirašyti, jog gaminius atsiėmė. Šis užsakymo kvitas lieka įmonėje.
3.4. Jei paslaugos teikėjas pažeidžia skubaus užsakymo atlikimo terminą, užsakovui nereikia mokėti skubaus užsakymo priemokos.
3.5. Pretenzijas dėl valymo paslaugos kokybės užsakovas privalo pareikšti valykloje, atsiimdamas gaminius. Atskirais atvejais, jei užsakovas valymo trūkumus pastebi tik
namuose ir gaminys nebuvo naudotas po valymo paslaugos atlikimo, pretenzijas gali pareikšti UAB „Gryma“ administracijai, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų
nuo užsakymo atlikimo dienos. Kilus nesutarimams dėl suteiktos paslaugos kokybės, ginčą nagrinėja UAB „Gryma“ vadovo paskirta komisija, kuri per 10 darbo dienų
privalo išnagrinėti pretenziją ir pateikti paslaugos užsakovui raštišką atsakymą. Jei užsakovas nesutinka su komisijos išvadomis, ginčas sprendžiamas LR teisės aktų
nustatyta tvarka.
Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 60, , interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS)
3.6. Šių Taisyklių 4 – 7 punktuose nenumatytais ar paslaugos užsakymo kvite nenurodytais atvejais dėl paslaugos teikėjo kaltės sugadinus ar praradus užsakovo
gaminį, žala atlyginama vadovaujantis LR teisės aktų nustatyta tvarka.
3.7. Paslaugos užsakovų pareiškimai nagrinėjami tik nurodžius savo vardą, pavardę, adresą, pateikus atsiskaitymo už valymo paslaugą kvitą bei nekokybiškai išvalytą ar
sugadintą gaminį.
3.8. Paslaugos užsakovo gaminiai nemokamai saugomi 30 dienų po paslaugos atlikimo. Po 30 dienų saugojimo už kiekvieną papildomą dieną skaičiuojamas vieno euro mokestis.
Jei užsakovas savo gaminių neatsiima per 6 mėnesius, gaminiai yra utilizuojami, o užsakovo įsiskolinimas už paslaugas išieškomas LR įstatymų nustatyta tvarka.
4. Valymui be garantijos priimami:
4.1. gaminiai neturintys gamintojo priežiūros etiketės;
4.2. odiniai ir tekstiliniai batai, odinės ir tekstilinės rankinės, kilimai, kaklaraiščiai, lagaminai, žaislai, jei šių gaminių valymo technologija nėra nurodyta gamintojų ir
valymo proceso rizika bei pasekmės negali būti apibrėžiamos;
4.3. visų tipų užuolaidos ir romanetės. Atmosferos bei šildymo prietaisų neigiamas poveikis užuolaidų audiniams ne visada yra pastebimas ir negali būti įvardytas
paslaugos užsakymo metu, tačiau gali išryškėti po valymo;
4.4. gaminiai, kurių priežiūros etiketėje gamintojo nurodytas valymo metodas įmonėje netaikomas;
4.5. gaminiai, kurių valymui taikomas gamintojo draudžiamas valymo metodas. Sutikimą valyti gaminį paslaugos užsakovas patvirtina savo parašu.
4.6. stipriai nudėvėti gaminiai. Kadangi šių gaminių pluošto (odos) paviršius yra mechaniškai pažeistas, jie yra neatsparūs valymo procesui;
4.7. gaminiai, kuriuos bandyta valyti ar skalbti namuose.
5. Įmonė neatsako už šiuos defektus, atsiradusius gaminyje dėvėjimo ar naudojimo metu, ir nesuteikia garantijos, jog valant šie trūkumai bus pašalinti:
5.1. už įsisenėjusių, oksidavusių, neaiškios kilmės dėmių ar purvo visišką panaikinimą gaminiuose, pasiūtuose iš įvairaus pluošto audinių;
5.2. už kvapo pašalinimą iš gaminių, kuriuos galima valyti tiktai cheminio valymo būdu;
5.3. už dėmių ir nešvarumų išvalymą nepatvariai nudažytuose audiniuose;
5.4. už plaukų, nagų lako, įsisenėjusių kvepalų, vaistų, dažų, rašalo, statybinių medžiagų, kietų klijų, pelėsio, pienių ar kitų panašaus pobūdžio dėmių išvalymą;
5.5. už audiniuose esančių intensyvių prakaito dėmių išvalymą;
5.6. už gyvūnų plaukų išrinkimą gaminiuose iš įvairaus pluošto;
5.7. už vilnoniuose audiniuose esančių natūralių pigmentų dėmių visišką išvalymą;
5.8. už įvairiuose pluoštuose esančių šlapimo dėmių išvalymą;
5.9. už organinių (prakaito, šlapimo) dėmių ir kvapo visišką panaikinimą, jeigu gaminį galima valyti tik cheminio valymo būdu;
5.10. už gaminiuose, kuriuos bandyta valyti ar skalbti namų sąlygomis, esančių dėmių išvalymą;
5.11. už latekso pašalinimą (išpurtymą) iš senų kilimų;
5.12. už striukių, pasiūtų iš tankaus ir vandeniui nepralaidaus audinio visišką išvalymą, jeigu gamintojas gaminį leidžia valyti tik cheminiu būdu;
5.13. už visišką nešvarumų išvalymą labiausiai nudėvėtose kiliminių gaminių vietose;
5.14. už pluošto nublukimą, atsiradusį dėl ilgalaikio dėvėjimo.
5.15. už audinių susivėlimą, atsiradusį dėvėjimo metu gaminiuose iš natūralaus ar sintetinio pluošto;
5.16. už stipriai nudėvėtų gaminių bei gaminių su mažu užleidimu siūlėms audinio susilpnėjimą (plyšimą);
5.17. už drėgmės paveiktų kiliminių gaminių deformaciją, susitraukimą ir pagrindo suminkštėjimą ar plyšimą;
5.18. už senų kilimų, kuriuose išbyrėjęs lateksas, suirimą;
5.19. už neapsiūtų gaminių audinio atspurimą, siūlų išsitraukimą;
5.20. už gaminių, kurių siuvimui buvo naudojamos nevienodai susitraukiančios skirtingų pluoštų medžiagos, deformaciją;
5.21. už gaminių, pasiūtų iš naminiu būdu išdirbtos odos (kurių tankis, storis, išdirbis yra skirtingas), deformaciją;
5.22. už audinių ir odos blizgesį, atsiradusį dėl ilgalaikio dėvėjimo ar neteisingo lyginimo namų sąlygomis;
5.23. už įvairių dėmių išvalymą gaminiuose, pasiūtuose iš poliuretano;
5.24. už audinio susivėlimą, atsiradusį gaminio eksploatacijos metu.
6. Įmonė neatsako už šiuos gaminio defektus, galinčius atsirasti po valymo:
6.1.1. už gaminių (tekstilės gaminiai, batai), pasiūtų iš skirtingų spalvų audinių, o taip pat gaminių, kuriuose audiniai yra kombinuoti su įvairiomis odos ar puošybos detalėmis, nusidažymą;
6.1.2. už kilimų, kurie nudažyti silpnos fiksacijos, valymui neatspariais dažais, spalvos pasikeitimą, nusidažymą;
6.1.3. už natūralios odos ir kailio gaminių spalvos pasikeitimą;
6.1.4. už gaminių, pasiūtų iš natūralaus kailio plyšimą;
6.1.5. už natūralios odos gaminių atsparumo aplinkos poveikiui sumažėjimą;
6.1.6. už audinių nusidažymą, rūdžių atsiradimą gaminiuose (ant gaminių) su metalinės furnitūros detalėmis;
6.1.7. už gaminių, nudažytų silpnos fiksacijos, valymui neatspariais dažais, nublukimą;
6.1.8. už neatsparios valymui furnitūros nublukimą, furnitūros paviršiaus pažeidimus ar visišką furnitūros sulūžimą;
6.1.9. už spalvų, raštų, piešinių, atliktų aerografiniu, terminiu būdu, taip pat aplikacijų išsaugojimą gaminiuose iš įvairaus pluošto;
6.1.10. už netinkamai pritvirtintos furnitūros, puošybos detalių pažeidimus bei iškritimą;
6.1.11. už blizgaus pluošto gaminių blizgesio praradimą;
6.1.12. už dirbtinės odos gaminių ir gaminių iš poliuretano (bei atskirų detalių) sukietėjimą, suskilinėjimą ar visišką suirimą;
6.1.13. už atmosferos (saulės ar lietaus) paveiktų gaminių audinio suirimą;
6.1.14. už audinių, prie kurių pritvirtinta nenuimama furnitūra, plyšimą;
6.1.15. už užuolaidų audinio pažeidimą, kai paslaugos užsakovas nesutinka nusiimti užuolaidose esančios furnitūros;
6.1.16. už užuolaidose esančių žiedų sulūžimą, spalvos pažeidimą kai žiedų prieš valymą negalima išimti, arba paslaugos užsakovas nesutinka su jų išėmimo paslaugos
atlikimu;
6.1.17. už tirpiklio dėmių atsiradimą bolonijos tipo audiniuose, kai juos galima valyti tik cheminiu būdu;
6.1.18. už nekokybiškų gumuotų (bolonijos tipo) audinių išsipūtimą ar atsisluoksniavimą;
6.1.19. už klijuotų gaminių, atskirų detalių, puošybos elementų atsiklijavimą,
6.1.20. už gaminių su sintetiniu užpildu sukritimą, išretėjimą ir gaminio apimties praradimą;
6.1.21. už gaminių, kurių sudėtyje yra poliuretano, viršutinio sluoksnio atsiklijavimą;
6.1.22. už specialių, vandeniui atsparių striukių audinio viršutinio sluoksnio atsiklijavimą;
6.1.23. už poringos gumos, esančios kilimo pade, išbyrėjimą, suirimą ar suskilinėjimą;
6.1.24. už paklijuotų kilimų pagrindo atsiklijavimą;
6.1.25. už juostelių, priklijuotų ant kiliminių gaminių kraštų, sutrūkinėjimą, atsiklijavimą, jei jos priklijuotos netinkamos kokybės arba neatspariais valymui klijais;
6.1.26. už naujų kiliminių gaminių pūkinės dalies išretėjimą;
6.1.27. už figūrinių (apvalių, ovalių) kiliminių gaminių kraštų deformaciją (susibangavimą);
6.1.28. už natūralaus ir sintetinio pluošto kilimų struktūros pokyčius;
6.1.29. už kilimų, pagamintų iš viskozės pluošto spalvos pasikeitimus;
6.1.30. už kėdžių ar kitų baldų pagalvėlių sukritimą.
6.2. Prieš valymo paslaugos atlikimą užsakovas turi teisę nuo gaminio nusiimti valymui neatsparią furnitūrą. Paslaugos užsakovui pageidaujant, furnitūrą gali nuimti ir po valymo sudėti įmonė už mokestį, iš anksto sutartą su paslaugos užsakovu. Atskiros šios paslaugos kainos yra įvardintos įmonės paslaugų kainoraštyje, su kuriuo paslaugos užsakovas gali susipažinti kiekviename iš įmonės padalinių.
7. Įmonė neatsako už šiuos gaminio defektus, išryškėjusius po valymo:
7.1. už gaminio pluošto spalvos pasikeitimus, atsiradusius dėl ilgalaikės eksploatacijos, ilgalaikio prakaito poveikio, cheminių medžiagų, temperatūros bei aplinkos poveikio;
7.2. organinių dėmių išryškėjimą, kai gaminys buvo valomas cheminio valymo būdu;
7.3. už stipriai nudėvėtų gaminių audinio nublukimą ir plyšimą labiausiai nutrintose vietose;
7.4. už audinio pažeidimus, atsiradusius mechaniškai pažeistose, stipriai nudėvėtose gaminio vietose;
7.5. už pelėsio pažeisto pluošto suirimą;
7.6. už gaminių, kurių siūlės yra išsitempusios, plyšimą;
7.7. už užuolaidų, veikiamų atmosferos bei šildymo prietaisų, suirimą, rašto destrukciją, audinio išblukimą;
7.8. už užuolaidų su neišimamais žiedais audinio suirimą, žiedų lūžimą;
7.9. už atsisluoksniavusių gaminių sukritimą;
7.10. už paklijuotų (dubliuotų) gaminių atsisluoksniavimą;
7.11. už natūralios odos spalvos pasikeitimą, kuris išryškėjo po cheminio valymo: odos patamsėjimą daugiasluoksnėse odos detalių vietose; odos išblukimą intensyvaus
dėvėjimo vietose; spalvos netolygumą, kai odos gaminio siuvimui buvo naudotos skirtingo išdirbimo ar skirtingos spalvos detalės.
7.12. už gaminių iš dirbtinio kailio (taip pat gaminių iš dirbtinio kailio su paklijuotu pagrindu) susilpnėjimą, deformaciją, suminkštėjimą ir pažeidimą dėl dalinio arba
visiško lateksinio paklijavimo išsiplovimo arba ištirpimo;
7.13. už natūralaus kailio plaukų dangos iškritimą, kai natūralus kailis išdirbtas pažeidžiant technologiją ar ilgai dėvėtas ir turi mechaninių pažeidimų;
7.14. už šviesių natūralių kailio plaukų paviršiaus pageltimą nuo šviesos ar oro poveikio, atsiradusį dėvėjimo metu ir išryškėjusį po cheminio valymo.
Taisyklės sudarytos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2008 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. 4-287 (2016 m. gruodžio 9 d. įsakymo Nr. 4-776 redakcija) patvirtintomis „Cheminio valymo ir skalbimo paslaugų teikimo taisyklėmis“.
Šias taisykles paruošė ir patvirtino:
Uždarosios akcinės bendrovės „Gryma“, juridinio asmens kodas 301790632, buveinė – Raudondvario pl. 101, LT-47184 Kaunas
Vadovas Rytis Klemka
2023 m. spalio 25 d.
Kaunas
Delicato.lt prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės
- Bendrosios nuostatos
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (UAB „Gryma“) (toliau – Pardavėjas) privalomas teisinis dokumentas, kuriame apibrėžiamos Šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos.
1.2. Pirkėju šiose Taisyklėse laikomas asmuo, užsiregistravęs arba neužsiregistravęs ir perkantis elektroninėje parduotuvėje. Elektroninėje parduotuvėje pirkti gali:
1.2.1. veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.2.2. nepilnametis nuo 14 (keturiolikos) iki 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus, turintis tėvų ar rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas;
1.2.3. juridinis asmuo.
1.3. Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti elektroninėje parduotuvėje.
1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis (ar DUK), nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
- Asmens duomenų apsauga
2.1. Prieš pirkdamas interneto parduotuvėje delicato.lt Pirkėjas gali užsiregistruoti interneto parduotuvės svetainėje, nurodydamas duomenis, reikalingus registracijai atlikti.
2.2. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu bus siunčiami pranešimai, būtini prekių užsakymui, mokėjimui ir pristatymui įvykdyti.
2.3. Pirkėjas taip pat privalo nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį), kurie būtini prekių pirkimui, pristatymui ir mokėjimui vykdyti.
2.4. Užsiregistruodamas Pirkėjas kartu suteikia Pardavėjui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti šiose Taisyklėse visus ir bet kuriuos asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas tiesiogiai pateikia registruodamasis elektroninėje parduotuvėje.
2.5. Pirkėjo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, taip pat kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių šių duomenų tvarkymą bei apsaugą. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas įgyvendins organizacines ir technines priemones, kurios užtikrins asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.
2.6. Pirkėjo pateiktus asmens duomenis naudos išskirtinai tik Pardavėjas ir jo partneriai, su kuriais Pardavėjas bendradarbiauja vykdant elektroninės parduotuvės administravimą, prekių pristatymą ir (ar) kitas, su Pirkėjo užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Pardavėjas neatskleis Pirkėjo asmens duomenų tretiems asmenims, išskyrus pirmiau šiame punkte paminėtus partnerius arba Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais gavęs įpareigojimą tą padaryti.
- Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą.
3.2. Sudarius Pirkimo-pardavimo sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos Pirkėjui ir Pardavėjui, ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
3.3. Pirkimo-pardavimo sutartys registruojamos ir saugomos delicato.lt duomenų bazėje.
- Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes interneto parduotuvėje delicato.lt vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
4.3. 4.2 punkte aptarta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi.
4.4. 4.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
4.5. Užsakyto ir suformuoto Prekių krepšelio anuliavimas ar koregavimas nėra galimas.
- Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando bet kokiu būdu pakenkti interneto parduotuvės darbui, duomenų saugumui ar pažeidžia kitus 6 punkte paminėtus Pirkėjo įsipareigojimus, tuomet Pardavėjas turi teisę apriboti galimybę naudotis interneto parduotuve delicato.lt.
- Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.
6.3. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiems asmenims savo prisijungimo prie interneto parduotuvės delicato.lt duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti delicato.lt klientų aptarnavimo skyrių.
Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis iki informavimo momento ir galimybės interneto parduotuvės administratoriui pakeisti Pirkėjo prisijungimo duomenis. Tokiu atveju delicato.lt turi teisę manyti, kad veiksmus interneto parduotuvėje atliko Pirkėjas.
6.4. Interneto parduotuvės delicato.lt Pirkėjai privalo laikytis šių Taisyklių bei sąlygų, aiškiai nurodytų internetinės parduotuvės informacijos skiltyse ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
- Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis interneto parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos interneto parduotuvėje delicato.lt skelbiamos sąlygos.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją.
7.4. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti interneto parduotuvėje delicato.lt įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informuodamas pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų.
7.5. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise ir esant Taisyklių 4.4. punkte numatytai sąlygai, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kai grąžintos prekės pristatytos Pardavėjui.
7.6. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
7.7. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.
8. Prekių kainos interneto parduotuvėje ir suformuotame užsakyme delicato.lt yra nurodomos eurais. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. PVM įtrauktas į kainą, patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis.
- Prekių užsakymas ir apmokėjimas už prekes
9.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurių pagrindu yra suformuojamas prekių krepšelis. Po prekių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti ir įsigyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes.
9.2. Pirkėjas įsipareigoja apmokėti užsakymą per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą ir jį ruošti išsiuntimui tik gavęs jo apmokėjimą , išskyrus jeigu Pirkėjas patvirtindamas užsakymą pasirenka apmokėjimą grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu – tokiu atveju užsakymas laikomas vykdytinas nuo to momento, kai Pirkėjas patvirtina savo užsakymą elektroninėje parduotuvėje delicato.lt.
9.3. Klientas gali atsiskaityti už prekes vienu iš elektroninės parduotuvės pateiktų būdų bei sąlygų:
9.3.1. per atsiskaitymo su bankais tarpininką – Paysera;
9.3.2. grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu. Šiuo atveju atsakomybė už duomenų saugumą priklauso prekes pristatančiam asmeniui/įmonei.
9.4. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir galutiniame užsakymo lange nurodomos eurais su PVM.
9.5. Pirkėjui per 9.2 punkte nurodytą terminą neįvykdžius apmokėjimo, užsakymas yra atšaukiamas.
- Prekių pristatymas
10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
10.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
10.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per papildomą terminą, Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 4.2. punkte įtvirtinta teise – atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties.
10.4. Prekės Pirkėjui pristatomos vienu iš pasirinktų būdu:
• per DPD kurjerių tarnybą;
• per LP Express kurjerių tarnybą;
• per LP Express siuntų savitarnos terminalus.
10.5. Pardavėjas neatsako už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
10.6. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti pinigus už prekes, kartu padengiant ir prekių grąžinimo išlaidas.
Pirkėjas, siuntas atsiėmęs iš LP Exspress arba DPD savitarnos terminalų ir pastebėjęs prekių neatitikimus ir/ar trūkumus, apie tai privalo nedelsiant, bet ne vėliau nei per 1 (vieną) darbo dieną raštu informuoti delicato.lt.
- Prekių grąžinimas
11.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
11.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis 11.1. punktu, Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą.
11.3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
11.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.3.4. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
11.3.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
11.3.6. Prekių grąžinimo paslauga teikiama:
• delicato.lt prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte (Taikos pr. 13, Kaunas 50192);
• per DPD kurjerį (paslauga – DPD kurjerio atvykimas, siuntos paėmimas Pirkėjo nurodytu adresu ir pristatymas Taikos pr. 13, Kaunas 50192).
11.3.8. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos;
11.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniais.
11.5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.
- Apsikeitimas informacija
12.1. Pardavėjas informuoja Pirkėją, naudodamasis jo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu, o Pirkėjas gali naudotis visais susisiekimo kanalais, nurodytais interneto parduotuvės delicato.lt svetainės skyriuje „KONTAKTAI“.
- Atsakomybė
13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje ir/ar teikiant prekių užsakymą pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas registracijos formoje ir/ar teikiant prekių užsakymą pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
13.2. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus prisiregistravus prie interneto parduotuvės delicato.lt.
13.3. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jei registracijos duomenis naudoja trečiasis asmuo, jis bus laikomas Pirkėju.
13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis (nors tokia galimybė jam buvo suteikta).
13.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai patirtus nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.
- Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
14.1. Pardavėjas gali vykdyti įvairaus pobūdžio akcijas, keisti jų sąlygas ar jas nutraukti.
14.2. Pirkėjas, nenorėdamas gauti jam skirtų pasiūlymų arba norėdamas pakeisti naujienlaiškių prenumeratos nustatymus, gali pats tai padaryti prisijungęs prie savo paskyros. Pardavėjas nenaudos Pirkėjo asmens duomenų rinkodaros tikslais ir nesiųs Pirkėjui reklaminių ar informacinių pranešimų, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas sutiks su tokiais Pardavėjo veiksmas ir tais atvejais, kai informacinių pranešimų siuntimas yra būtinas vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą.
14.3. Pardavėjas gali suteikti Pirkėjams virtualių piniginių vienetų (Kuponų), kuriais bus galima atsiskaityti už įsigyjamas prekes tik interneto parduotuvėje. Kuponai vienkartiniai (nesumuojami), viename užsakyme galima panaudoti vieną kuponą.
14.4. Tuo atveju, kai Pirkėjas įsigyja prekę, kurią pirkdamas panaudoja Kuponus ir pasinaudoja šių Taisyklių 4.2. punkte numatyta prekės grąžinimo teise, perkant panaudota Kuponų suma atimama iš už grąžinamą prekę grąžintinos Pirkėjui sumos. Kuponai yra vienkartiniai, juos panaudojus jie nėra grąžinami. Prekių grąžinimo atveju Kuponai nėra grąžinami Pirkėjui. Kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.
- Komentarų talpinimas
15.1. Pirkėjas turi teisę pareikšti savo nuomonę apie elektroninėje parduotuvėje esančias prekes, rašydamas komentarus atsiliepimuose.
15.2. Pirkėjas sutinka ir garantuoja, kad komentarų turinys atitiks šiuos reikalavimus:
• bus teisingas ir tikslus, susijęs tik su komentuojama preke;
• nebus reklaminio pobūdžio;
• nebus klaidinantis ar įžeidžiantis, taip pat nebus pavartoti necenzūriniai žodžiai;
• nepažeis Pardavėjo ar trečiųjų asmenų teisių;
• nepažeis Lietuvos Respublikos įstatymų ir juos lydinčių teisės aktų reikalavimų.
15.3. Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra pašalinti bet kokius Pirkėjo komentarus, neatitinkančius aukščiau išdėstytų reikalavimų.
15.4. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, jei jo veiksmai neatitinka išdėstytų komentarų talpinimo reikalavimų.
- Baigiamosios nuostatos
16.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
16.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
16.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
16.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių, kurios apima:
• gaisrą, sprogimą, audras ir kitas stichines nelaimes bei gamtos jėgas, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos įvykdyti;
• įvykį ar aplinkybę, kurių sutarties šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;
• Vyriausybės arba valdžios veiksmus, kurie neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti.
Prašymą/skundą dėl iš įmonės įsigytos prekės/ -ių galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 60, , interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams regionuose) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS)